شهید سعید

شبکه های مجازی ما را دنبال کنید

آیین اولین سالگرد شهادت شهید سیاح طاهری در محل سینما نفت آبادان برگزار شد.

نوشته شده در ساعت - 26 دی 1395

مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سیاح طاهری و ششمین یادواره شهدای مناطق سده و جمشید آباد در محل سینما نفت شهرستان آبادان برگزار ‌شد.

در این مراسم که با حضور فرماندهان سپاه، مسؤولان استانی و محلی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم ، امام جمعه آبادان ، فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و سردار مسجدی مشاور فرماندهی سپاه قدس برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی خالد سیاح طاهری شروع شد و ایشان به بیان سیره اخلاقی شهید پرداخت و سپس بر مزار ایشان و همرزمان شهید دمام زدند

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه آبادان گفت: رفتار و عمل شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای نسل جدید انقلاب است.

وی افزود: شهدا پرورش یافته مکتب ولایت و افرادی عمل گرا و حق گرا هستند که جان خود را در راه اسلام نثار کردند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه اگر شهادت نبود انقلاب نیز نبود گفت: همان‌گونه که شهدا سبب شکل‌گیری و پیروزی شده‌اند مدافعان حرم نیز برای ما امنیت و آسایش به ارمغان آورده‌اند پس ما باید در تمامی لحظات خود را مدیون خانواده آن بزرگواران بدانیم.

گفتنی است که شهید حاج سعید سیاح طاهری در سال 1336 در شهرستان آبادان به دنیا آمد پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور، از جمله غائله ضدانقلاب در کردستان، خط التقاط و فتنه منافقین و بنی‌صدر مشارکتی فعال داشت، و با شروع تجاوز دشمن بعثی به میهن عزیزمان، در طول 8 سال دفاع مقدس، همواره در جبهه‌های مختلف حضور یافت.

گزارش اولین سالگرد شهادت شهید سیاح طاهری

شهید طاهری بار‌ها در عملیات‌های مختلف مجروح گردید و با از دست دادن قسمت زیادی از سلامتی و اهدای یک چشم خود به افتخار جانبازی 70درصد نائل آمد.

شهید سیاح طاهری سال گذشته برای دفاع از حرم و حریم آل الله مانند دیگر رزمندگان غیور راهی سوریه شد و پس از شرکت در عملیات و نبردهای مختلف و به یادگار گذاشتن حماسه‌هایی از خود، روز 23 دی ماه 1395 به دست داعشیان و تکفیری‌ها، به درجه رفیع شهادت دست پیدا کرد

منبع: نوید شاهد

۳۹

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین پیام ها

آرشیو پیام ها