شهید سعید

شبکه های مجازی ما را دنبال کنید

برادر شهید : مهمترین خصوصیات اخلاقی ایشان صبر و بردباری و استمرار در حرکت رو به جلو بود.

نوشته شده در ساعت - 27 آبان 1397

علی سیاح طاهری برادر شهید مدافع حرم ظهر امروز با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی شهید مدافع حرم سعید سیاح طاهری گفت: از مهمترین خصوصیات اخلاقی ایشان صبر و بردباری و استمرار در حرکت رو به جلو بود.

وی افزود: شهید سیاح طاهری بعد از دوران دفاع مقدس به لبنان رفت و در جمع رزمندگان حزب الله حضور پیدا کرد. در دهه هفتاد نیز به بازسازی و احیا گردان مقداد آبادان پرداخت و سپس در سپاه بازنشسته شد.

برادر شهید مدافع حرم گفت: در دهه هشتاد بنیانگذار جشنواره دفاع مقدس برای کودکان شد و هزاران دانش آموز از مناطق محروم و زلزله زده در این جشنواره ها شرکت می کردند و از دیگر فعالیت‌های فرهنگی وی اجرای مسابقات کتابخوانی در زندان دورود بود.

وی با بیان اینکه شهید سیاح طاهری مرد زمان خود بود و در دهه 90 برای حضور در سوریه احساس تکلیف کرد، افزود: ایشان جا مانده از کاروان شهدا و آرزویش شهادت در راه اهل بیت بود و به همین دلیل بهترین راه را برای رسیدن به هدفش حضور در سوریه و دفاع از حرم می‌دانست.

برادر شهید سیاح‌طاهری با اشاره به فتنه‌های اخیر در کشور گفت: اگر شهید سیاح طاهری در جمع بود باز هم با حضور در صحنه و دفاع از میهن و انقلاب پاسخ فتنه گران را می‌داد.

۲۴۹

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین پیام ها

آرشیو پیام ها