شهید سعید

شبکه های مجازی ما را دنبال کنید

فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم گرامیداشت شهید سیاح طاهری

نوشته شده در ساعت - 20 دی 1399

فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم گرامیداشت شهید سیاح طاهری در آبادان گفت: هر حرکتی از سوی دشمن با پاسخ قاطع روبه رو می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آبادان، سردار تنگسیری در مراسم گرامیداشت شهید سعید سیاح طاهری که امروز در گلزار شهدای آبادان برگزار شد، به امنیت خلیج فارس اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی سپاه و ارتش روز به روز درحال قوی‌تر شدن است.
وی افزود: همه تحرکات دشمن زیر ذره بین ماست و اگر خطایی از آن‌ها سر بزند با واکنش بسیار سریع و قاطع ما رو به رو خواهند شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه به نقش برجسته و بی بدیل شهید سعید سیاح طاهری در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این شهید والامقام علاوه بر اینکه یک فرمانده نظامی بود در بسیاری از کار‌های فرهنگی هم نقش اول را ایفا می کرد.
شهید سعید سیاح طاهری در سال ۱۳۳۶ در شهرستان آبادان به دنیا آمد. وی از فرماندهان جنگ ایران و عراق و فعال فرهنگی و اجتماعی بود. دوران نوجوانی وی مصادف با اوج‌گیری مبارزات مردم ایران علیه حکومت پهلوی بود. وی پس از انقلاب نیز در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور، از جمله غائله ضدانقلاب در کردستان و در مقابله با فتنه منافقین و بنی‌صدر مشارکتی فعال داشت.

شهید سیاح طاهری در سن ۵۸ سالگی عازم سوریه شد و در منطقه خان طومان در نزدیکی شهر حلب به شهادت رسید.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

۴۶

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین پیام ها

آرشیو پیام ها