شهید سعید

شبکه های مجازی ما را دنبال کنید

سردار ایرج مسجدی : امنیت و اقتدار کشور در گرو مقابله با جبهه تکفیر است

نوشته شده در ساعت - 24 دی 1395

مشاور عالی فرماندهی قدس سپاه پاسداران شهدا را مایه افتخار ایران و انقلاب اسلامی عزت، آبرو، قدرت و امنیت نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز امنیت و اقتدار کشور در مقابله با جبهه تکفیر است.

سردار ایرج مسجدی پنجشنبه شب در نخستین سالگرد شهادت شهید سعید سیاح طاهری و ششمین یادواره شهدای مناطق سده و جمشید آباد در سینما نفت آبادان اظهار کرد: اگر دیروز بخاطر در محاصره قرارگرفتن آبادان رزمندگان و شهدا برای ایجاد امنیت در خط مقدم جبهه در مقابل دشمن بعثی، ایستادگی کردند امروز نیز برای ایجاد همین امنیت در عمق راهبردی دشمن در مقابله با جبهه تکفیر ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: اگر دیروز رزمندگان اسلام در مواجه با دشمن بعثی امنیت کشور را تضمین کردند امروز امنیت و اقتدار کشور در مقابله با جبهه تکفیر است.

مسجدی ادامه داد: امروز اگر ایران اسلامی در یک جزیره ناامن منطقه‌ای از امنیت کامل برخوردار است به خاطر شهدا و مجاهدین مدافع حرم است که با نثار خون خود در عمق راهبردی دشمن این امنیت را به ارمغان آوردند.

وی افزود: دفاع از جبهه مقاومت در سوریه و عراق دفاع از مصالح و منافع جمهوری اسلامی است و خط مقدم مقابله با تهاجم سخت دشمن جبهه‌های حلب و موصل است.

مشاور عالی فرماندهی قدس سپاه پاسداران بیان داشت: جریان تکفیری سعی داشت بعد از تصرف موصل در عراق و حلب در سوریه و تشکیل خلافت با دو پایتخت به ایران اسلامی حمله کند که وظیفه ما دفاع از کشور و برهم زدن برنامه‌های آن‌ها است تا دست آن‌ها به مرزهای سرزمینی کشور نرسد.

وی ادامه داد: امروز به لطف کمک‌های مستشاری ایران اسلامی آخرین پایگاه‌ها داعش بعد از حلب در موصل نیز در حال فروپاشی است.

مسجدی جریان‌های تکفیری و داعشی‌ها را دشمنان قسم خورده شیعیان عنوان کرد و افزود: امروز رزمندگان آزادی را برای بچه‌های و مردم حلب به ارمغان آوردند و باعث سردرگمی اربابان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تکفیر‌ها شدند.

مشاور عالی فرماندهی قدس سپاه پاسداران از شهید سیاح به عنوان سردار عرصه فرهنگی و اجتماعی یاد کرد.

سردار سعید سیاح طاهری، از فرماندهان جنگ هشت ساله و مدافع حرم حضرت زینب (س) در دفاع از حرم به شهادت رسید

وی در دوران جنگ هشت ساله، به درجه جانبازی نائل آمده بود که در ‌‌نهایت در دی ماه سال گذشته در جبهه جنگ علیه تروریست‌ها و دفاع از حرم به شهادت رسید.

منبع: خوز نیوز

۲۰۵

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین پیام ها

آرشیو پیام ها