شهید سعید

شبکه های مجازی ما را دنبال کنید

سردار فروتن : سردار فروتن در مراسم تشییع پیکر شهید سیاح طاهری

نوشته شده در ساعت - 26 دی 1394

مدافعان حرم نمی‌گذارند دشمنان در منطقه گستاخ‌تر شوند

معاون‌هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: اگر رزمندگان ما در نبرد امروز جبهه مقاومت حضور نداشته باشند و صحنه‌های حساس تحولات منطقه را مدیریت نکنند دشمنان گستاخ‌تر خواهند شد.

سردار ابوالقاسم فروتن معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج سعید سیاح طاهری، مدافع حرم درباره این شهید والامقام اظهار داشت: حاج سعید فرزند خلف این مملکت بود؛ که تمام عمر و زندگیاش را وقف دفاع از انقلاب کرد.

وی از همان دقایق ابتدایی جنگ تحمیلی به صف رزمندگان مقابله با جبهه باطل پیوست، و طبیعی بود با توجه به شور و هیجانی که نسبت به تقویت انقلاب و استحکام بدنه دین اسلام داشت، با حساسیت بیشتری در شهر آبادان دفاع همه جانبه را از کیان میهن دنبال کند.

وی افزود: شهید سیاح طاهری یکی از فرماندهان بسیار شایسته و لایق نیروی زمینی سپاه بود؛ که بیش از یک دهه شاهد فعالیتها و گامهای ارزشمند ایشان در عرصه بازرسی بودیم. وقتی بازنشسته هم شدند پاسداری را فراموش نکردند. به محض احساس خطر در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی لباس رزم به تن کردند و در زمینه اقدامات مستشاری در سوریه به ایفای نقش پرداختند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه درباره مسئولیت شهید طاهری در سوریه، افزود: با توجه به رستهای که در حوزههای زرهی داشتند طبیعتاً بیشترین خدمات هدایت کنترل دستگاه های زرهی در بخشی که ایشان حضور داشتند، برعهده ایشان بود.

سردار فروتن در خصوص تحولات جدید منطقه نیز گفت: خوشبختانه در مقابل تبلیغات و هجمه های شدید استکبار، ظرفیت بسیار خوبی بعد از انقلاب اسلامی ایران در منطقه علیه استکبار و صهیونیست ایجاد شد؛ چراکه دشمنان همواره با روشهای مختلفی سعی کردند که این ظرفیتها و توانمندی ها را منهدم کنند. ایجاد گروه های تروریستی داعش، طالبان و اختلاف افکنی میان مسلمانان نیز آخرین حربه شان نخواهد بود، و حتماً توطئه های دیگری را طراحی خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: مقابله با توطئه ها و جلوگیری از اهداف شوم دشمنان، هوشیاری امت های اسلامی و مردم همیشه در صحنه جهاد و شهادت را میطلبد. این حرکتها و اتفاقاتی که متأسفانه در صحنه های مختلف دنیا شاهد هستیم متعلق به مسلمانان نیست؛ بلکه توطئه هایی است که توسط استکبار مدیریت میشود.

وی با اشاره به طرح برخی مسائل در فضای مجازی از سوی عدهای مبنی بر اینکه چرا باید رزمندگان ما در جبهه مقاومت فعال باشند و به شهادت برسند، اظهار داشت: استکبار بیش از 200 سال جامعه جهانی را مدیریت میکند؛ اما صحنه جنگ را به خارج از مرزهای خودش میکشاند تا به کیان و مردمش آسیبی وارد نشود. اگر رزمندههای ما در این صحنه ها حضور پیدا نکنند بر رذالت و گستاخی دشمنان افزوده میشود.

سردار فروتن اضافه کرد: مردم بدانند امروز سوریه بستر اولیه این اتفاقات است، و اگر ما نتوانیم این میدانها را مدیریت کنیم، این جنایات و دستدرازیها دامن کشور ما را خواهد گرفت.

سردار حاج سعید سیاح طاهری در دفاع از حرم اهل بیت(ع) توسط گروههای تکفیری به شهادت رسید.

۲۱۱

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین پیام ها

آرشیو پیام ها