شهید سعید

شبکه های مجازی ما را دنبال کنید

زندگینامه شهید سعید سیاح‌طاهری کتاب می‌شود

نوشته شده در ساعت - 27 مرداد 1395

مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان از تألیف کتاب زندگینامه شهید سیاح‌طاهری خبر داد و گفت: شهید سعید سیاح‌طاهری از فرماندهان دوران دفاع مقدس است که دی‌ماه سال گذشته در سوریه به شهادت رسید. طی هماهنگی با مؤسسه روایت فتح مقرر شد کتابی از زندگی این شهید نوشته شود.

احمد یلالی، مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان از تألیف کتاب زندگینامه دو تن از شهدای مدافع حرم این شهرستان خبر دادو گفت: شهید سعید سیاح‌طاهری از فرماندهان دوران دفاع مقدس است که دی‌ماه سال گذشته در سوریه به شهادت رسید. طی هماهنگی با مؤسسه روایت فتح مقرر شد کتابی از زندگی این شهید نوشته شود.

وی اظهار کرد: کارهای پژوهشی و مصاحبه‌های این کار با همکاری مؤسسه روایت فتح و کانون ایثار در حال انجام است. علاوه براین، خاطرات شهید احمد مکیان نیز کار دیگری است که توسط اعضای این کانون در حال انجام است.

مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان با اشاره به دیگر برنامه‌های این کانون فت: به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان، یکی از برنامه‌های مستمر این کانون که دیدار هفتگی با خانواده‌های شهدای شهرستان است، به سمت دیدار با آزادگان سوق پیدا کرد.
یلالی افزود: این کانون سال‌هاست چهارشنبه‌ شب‌ها به دیدار خانواده شهدا می‌رود، طی مردادماه این برنامه به دیدار و عیادت از آزادگان اختصاص یافت.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های این کانون در دهه کرامت گفت: دیدار با خانواده شهید مکیان با حضور تعدادی از رزمندگان مدافع حرم اهل بیت(ع)، دیدار با خانواده شهید محمدسعید سعیدی‌زاده شهید قرآنی فاجعه منا و تجلیل از خانواده‌های شهدای منا با حضور خدام رضوی از دیگر برنامه‌های این کانون در این دهه بود.

مرجع / ایکنا

۵۱

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین پیام ها

آرشیو پیام ها