شهید سعید

شبکه های مجازی ما را دنبال کنید

ساخت پارک برای کودکان محروم بوشهر به نیابت شهید طاهری

نوشته شده در ساعت - 15 اردیبهشت 1399

“فکر کنید وسط این همه حرف و حدیث و ترس از کرونا، یک استاد دانشگاه حسین خان روشنکار و یک تک شاگرد دانشجوی همراهش مهرداد خان افراسیابی، بروند بی هیچ ادعا و نگاه مادی و حتی با انتظار توجه و نیاز روحی به دست زدن دیگران، دست به آچار و دستگاه جوش در مناطق محروم استان و کشورشان پار کبازی رایگان نصب کنند برای دلخوشی بچه‌های محروم آن هم با این همه ذوق وشوق. این هم گزارش ایشان برای بقیه بچه‌های گروه جشنواره شاد دانش آموزی: ((واقعا امروز جاتون خالی به روستای بیدو از توابع تنگ ارم دشتستان (استان بوشهر) رفتیم . همه مرد‌های روستا آمدن کمک خیلی لذت بردیم و بسیار مستحق این پارک بازی مبارکشون باشه. خیلی خوب بود.

روستا لوله کشی آب هم نداشت،کوکانش بسیار خوشحال شدن. اصلا احساس خستگی نکردیم. بهشون گفتم این هدیه شهید طاهری است به این کودکانِ و مطمئن باشید روح این عزیز مراقب همه بچه هاست. برید لذتش رو ببرید.خیلی مردم مهربانی بودند
آنجا اصلا اینترنت نبود که بتونیم تماس بگیریم و همین الان رسیدیم.))

واقعا نمیشود جلوی شادی بچه‌هایی را گرفت که هنوز کار نصب تمام نشده، به استفاده از پارکبازی میپردازند.

آقا حسین و آقا مهرداد دمتان گرم؛ که ظاهر را رها و به کار موثر باطن و رفع نیاز روحی مردمان شهر و استانتان پرداخته اید.

لازم به ذکر است که این دو بزرگوار در کنارنصب پارکبازی، پمپ و مواد ضدعفونی اهدایی خیرین را برای حفظ سلامتی بچه‌ها، تحویل فردی موظف از مردم روستا میدهند. تنشان سالم و سرشان همچنان خوش باد”

۶۹

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین پیام ها

آرشیو پیام ها